/Blog/

Egy internetes játékból is lehet tanulni vállalkozásfejlesztést

Egy internetes játékból is lehet tanulni vállalkozásfejlesztést Móni, megőrültél? Még hogy internetes játékból vállalkozásfejlesztést tanulni… Neked is valami hasonló gondolat jutott eszedbe a címet elolvasva? Nem lepődnék meg. De kérdem én, hányszor vertelek én már át? Egyszer sem. Na, látod! Hidd el, ebből is ki fogom hozni a számodra leghasznosabb tudást. Vágjunk bele! Vállalkozásfejlesztés egy játékból Rám nem szoktak hatni a különböző játékok. Annak idején még a flipperrel sem játszottam, annyira hidegen hagytak ezek a dolgok. Azt hittem immunis vagyok rájuk, de aztán… történt valami, ami nemcsak a mindennapjaimra, hanem a vállalkozásomra is hatással volt. [...]

By |2019-08-01T09:27:34+00:00július 11th, 2019|Vállalkozásfejlesztés|

A könyv, amely nagyban megváltoztatta az íráshoz való hozzáállásomat

A könyv, amely nagyban megváltoztatta az íráshoz való hozzáállásomat Emlékszem, első osztályban extra gyorsan megtanultam olvasni, és aztán ez a tevékenység beszippantott. A részemmé vált. Olvastam evés közben. A kádban. A buszon. Az iskolában. Titokban, lámpaoltás után. Mindig és mindenhol (az őrületbe kergetve ezzel a családomat). Mindegy volt, hogy mérges vagyok, szomorú, elkeseredett vagy boldog, csak elővettem az éppen aktuális regényemet, és azonnal megszűnt a külvilág. Az olvasás volt (és a mai napig az) az én menedékem. Ahogy idősebb lettem, önkéntelenül elkezdtem arra figyelni, hogyan fogalmaznak a kedvenc íróim.   Én is úgy akartam írni. [...]

By |2019-06-26T19:16:57+00:00június 21st, 2019|Könyvajánló, Szövegírás|

A legnagyobb életigazság, amit valaha tanultam a múltban

A legnagyobb életigazság, amit valaha tanultam a múltban Óvodás és általános iskolás koromban én még szerbhorvát nyelvet tanultam. (Én még annak a kornak vagyok a szülöttje. 😊 ) Összességében elmondható, hogy a jegyeim nagyrészt négyesből és ötösből álltak. Ám szerbhorvátból annyira jó voltam, hogy az év végén gyakran még oklevelet is kaptam. Elképesztően büszke voltam magamra. Nem egyszerűen pislákolt bennem az elismerés, hanem szó szerint pezsegtem tőle. Dagadt a mellem attól, hogy mennyire jól beszéltem szerbhorvátul. Hogyan micsoda eredményeket értem el. Hiszen tudtam a ragozást, a szavakat, verseket szavalni, a nyelvtani szabályokat stb. Ó, és [...]

By |2019-07-16T07:05:48+00:00június 14th, 2019|Vállalkozásfejlesztés|

Döntési fáradtság, avagy hogyan ne legyél zombi

Döntési fáradtság, avagy hogyan ne legyél zombi Ismerős az a leszívott állapot, amikor a nap végén valaki a családból megkérdezi, hogy mi lesz a vacsi, és az első fáradt gondolatod az, hogy: „Nem érdekel!”? Vagy amikor a súlyos kimerültség miatt azt érezted,  ha még egy döntést meg kell hoznod, bármily aprócska ügyben is, megfojtasz valakit? De minimum száműzöd egy lakatlan szigetre? Vállalkozóként, cégvezetőként milliónyi döntést kell meghoznunk egy nap. Kicsit, nagyot, kevésbé meghatározót, sorsdöntőt. „Miről írjak?”, „Ma mit posztoljak ki?”, „Ezt mennyiért adjam?”, „Mi legyen a bónusz?”, „Jogos a reklamáció vagy nem?” Sorolhatnám napestig… És [...]

By |2019-06-12T20:55:25+00:00június 12th, 2019|Cégvezetés, Vállalkozásfejlesztés|

Hogyan írjak figyelemfelkeltő címet?

Hogyan írjak figyelemfelkeltő címet? A jó cím mindennek az alapja. Ez az egy sor fogja eldönteni, hogy kattint-e az olvasó a bejegyzésedre vagy nem. De hát ez jó hír! Csak írnom kell egy ütős címet – gondolod te fellelkesülve. És valóban! Tényleg az a dolgod, hogy kitalálj egy jó címet, ami felkelti az emberek érdeklődését. De ebből adódik még egy kérdés. HOGYAN? Ez már azért okoz egy kis fejtörést igaz? Ebben a bejegyzésben nemcsak példákat hozok neked, hanem néhány gyakorlati tapasztalatot is, amely nekem jól bevált az évek során. Tehát nem semmitmondó tippeket fogsz kapni, [...]

By |2019-07-16T14:59:52+00:00március 7th, 2019|Hírlevél, Szövegírás|

Te tudod, milyen károkat okozhat a vállalkozásodnak egy rossz optin oldal?

Te tudod, milyen károkat okozhat a vállalkozásodnak egy rossz optin oldal? „Álljunk meg egy szóra! Mi az az optin oldal?” Neked is ez volt az első gondolatod a cím elolvasása után? Amennyiben igen, ne aggódj, hamarosan tisztán fogsz látni. Ám, ha nem, akkor nyugodtan ugord át a következő a bekezdést! Az optin oldal feliratkozó oldalt jelent. A látogatók ide érkezve megadják az email címüket valamilyen értékért cserébe (jó esetben). Ez lehet ebook, videósorozat, kupon, szoftverletöltés, esettanulmány vagy valamilyen kvíz, esetleg felmérés eredménye. A lényeg: ha van optin oldalad, rengeteg emailcímet szerezhetsz, így növelheted a saját [...]

By |2019-07-16T14:56:10+00:00február 21st, 2019|Optin oldal, Sales oldal, Szövegírás|

Így szereztem több látogatót, követőt, ügyfelet – Esettanulmány

Így szereztem több látogatót, követőt, ügyfelet – Esettanulmány Mire vágyik a vállalkozó? Több vevőre. Evidens, nem igaz? Na, de kiből lesz vevő? A látogatókból, követőkből, olvasókból – vagyis az érdeklődőkből. Ebből pedig következik még egy kérdés: hogyan irányítsd magadra az emberek figyelmét, hogy érdeklődőkké, majd vevőkké váljanak? Erre adta meg a választ a 30 napos kommunikációt felpörgető kihívás, amelyet tavaly évvégén, a csoportunkban, a Stratégia Orientált Vállalkozók Kerekasztala csoportban csináltunk. Kíváncsi vagy, ki hogyan élte meg ezt a 30 napot, és mivel lett GAZDAGABB? Annyit elárulhatok: izgalmas lesz! Mi volt ez a 30 napos kihívás? [...]

By |2019-07-16T15:01:32+00:00február 5th, 2019|SEO, Ügyfélszerzés|

Miért alacsonyak az eléréseid a Facebook csoportodban? – A 3 fő ok

Miért alacsonyak az eléréseid a Facebook csoportodban? – A 3 fő ok „Rendszeresen posztolok, aktív vagyok, mégis alacsonyak az eléréseim.” „Másoknál növekednek az elérések. Nálam miért nem?” „Egyszerűen nem tudom aktivitásra bírni a követőimet.” Te is találkoztál már ezekkel a problémákkal? A fejedet fogva ültél a laptopod előtt, és tehetetlennek érezted magadat? Mintha egy sötét alagútban sétálnál, a fény pedig egyre csak távolodik? Semmi ok az aggodalomra! Ez a bejegyzés azért született meg, mert nem vagy egyedül a fent megfogalmazott, kínzó gondokkal. Vannak mások is. Sokan. Így összegyűjtöttem azt a 3 fájdalompontot, amelyek megmutatják: miért [...]

By |2019-07-16T15:04:22+00:00január 14th, 2019|Közösségi Média, Szövegírás|

Hogyan írj SEO-barát tartalmat, amely nem hemzseg a kulcsszavaktól?

Hogyan írj SEO-barát tartalmat, amely nem hemzseg a kulcsszavaktól? Tudod, melyek a legtipikusabb sirámok, amelyek megfogannak a vállalkozók fejében, amikor elkezdenek SEO-zni? „Honnan kellene tudnom, mi a jó kulcsszó?” „Nem akarom, hogy áltartalomnak tűnjön, amit írok.” „Hogyan építsem bele a kulcsszavakat, hogy igényes maradjon a tartalom, de eredményt is hozzon?” A keresőoptimalizálás egy hatékony módja annak, hogy érdeklődőket és vásárlókat nyerj magadnak a keresőből. Persze ez egyáltalán nem könnyű, hiszen meg kell tanulnod úszni a kulcsszavak tengerében, ráadásul a Google algoritmusa sem könnyíti meg a dolgodat. Ettől függetlenül szükséged van tartalomra. Ráadásul SEO-barát tartalomra. Hiszen [...]

By |2019-07-16T15:07:13+00:00december 19th, 2018|SEO, Szövegírás|

Több mint 100 téma ingyen

Több mint 100 téma ingyen Egy tévhitet már az elején el kell oszlatnom: én nem 100 blogbejegyzés-ötletet fogok neked felsorolni. Egy olyan gondolkodásmódra, trükkre tanítalak meg, amivel BÁRMIKOR tudsz magadnak témát generálni. Mert minden vállalkozó életében eljön az a pillanat, amikor kifogy a virtuális tolla. Ezt biztosan tudom, hiszen magam is – a munkámból kifolyólag – vállalkozókkal foglalkozom. Mit tesznek olyankor, amikor megrekednek? Témákon agyalnak, hajszolják őket, közben csalódottan vakarják a fejüket, mert csak nem jön az a fránya ihlet. Azzal szembesülnek, hogy a szövegírás egy szívás, és csak egyhelyben toporognak. A TÉMÁK KERGETÉSE [...]

By |2019-07-16T15:20:05+00:00október 24th, 2018|Szövegírás|