/FAQs/

Mit tudok tenni, ha nem vagyok elégedett, vagy csak szimplán meggondolom magam?

Biztosak vagyunk benne, hogy nagyon is elégedett leszel. Ha valami oknál fogva mégsem így lenne, csak írj nekünk a megrendeléstől számított 30 napon belül a hello@uzletiasszisztens.hu email címre, és indoklás nélkül visszautaljuk a pénzed! Ebben az esetben a megírt szövegeket nem fogod tudni használni, de az email rendezés, ill. az emaileknél beállított automatikus üzenetek megmaradnak neked.

By |2018-08-14T22:12:26+00:00augusztus 14th, 2018||

Hogyan kapom meg a bónuszokat?

A bónuszok automatikusan járnak a megrendeléssel. Az első közös megbeszélésen leegyeztetjük, hogy pontosan mire van szükséged, és azokat hogyan fogjuk kivitelezni. Például, hogy hogyan rendszerezzük az emailjeidet, vagy hogy melyik social media oldalt szeretnéd még elindítani.

By |2018-08-14T22:11:54+00:00augusztus 14th, 2018||

Csak bankkártyával tudok fizetni?

A megrendelő űrlap végén csak bankkártyás fizetésre van lehetőség. Ez a legpraktikusabb, leggyorsabb, és maximálisan biztonságos. Ha neked abszolút nincsen bankkártyád, és nem tudod megoldani a bankkártyával való fizetést, akkor vedd felünk velünk a kapcsolatot a hello@uzletiasszisztens.hu email címen!

By |2018-08-14T22:11:35+00:00augusztus 14th, 2018||

Mi történik, miután megrendelem a csomagot?

Először is azonnal átkerülsz egy megrendelő űrlapra. Kérlek, hogy azt töltsd ki, és utána fizesd ki az összeget bankkártyával! Figyelj nagyon a kapcsolati adatokra! Ezután mi 48 órán belül felvesszük veled a kapcsolatot emailen keresztül. Leegyeztetünk veled egy időpontot, amikor is megkezdjük a közös munkát!

By |2018-08-14T22:13:16+00:00augusztus 14th, 2018||