Főoldal/salesfb

Mit tudok tenni, ha nem vagyok elégedett, vagy csak szimplán meggondolom magam?

Biztosak vagyunk benne, hogy nagyon is elégedett leszel. Ha valami oknál fogva mégsem így lenne, csak írj nekünk a megrendeléstől számított 30 napon belül a hello@uzletiasszisztens.hu email címre, és indoklás nélkül visszautaljuk a pénzed! Ebben az esetben a megírt szövegeket nem fogod tudni használni, de az email rendezés, ill. az emaileknél beállított automatikus üzenetek megmaradnak neked.

által|2018-08-14T22:12:26+00:00augusztus 14th, 2018||

Hogyan kapom meg a bónuszokat?

A bónuszok automatikusan járnak a megrendeléssel. Az első közös megbeszélésen leegyeztetjük, hogy pontosan mire van szükséged, és azokat hogyan fogjuk kivitelezni. Például, hogy hogyan rendszerezzük az emailjeidet, vagy hogy melyik social media oldalt szeretnéd még elindítani.

által|2018-08-14T22:11:54+00:00augusztus 14th, 2018||

Csak bankkártyával tudok fizetni?

A megrendelő űrlap végén csak bankkártyás fizetésre van lehetőség. Ez a legpraktikusabb, leggyorsabb, és maximálisan biztonságos. Ha neked abszolút nincsen bankkártyád, és nem tudod megoldani a bankkártyával való fizetést, akkor vedd felünk velünk a kapcsolatot a hello@uzletiasszisztens.hu email címen!

által|2018-08-14T22:11:35+00:00augusztus 14th, 2018||

Mi történik, miután megrendelem a csomagot?

Először is azonnal átkerülsz egy megrendelő űrlapra. Kérlek, hogy azt töltsd ki, és utána fizesd ki az összeget bankkártyával! Figyelj nagyon a kapcsolati adatokra! Ezután mi 48 órán belül felvesszük veled a kapcsolatot emailen keresztül. Leegyeztetünk veled egy időpontot, amikor is megkezdjük a közös munkát!

által|2018-08-14T22:13:16+00:00augusztus 14th, 2018||