Miért jó neked a virtuális asszisztencia? III. rész
Mert rengeteg energiád szabadul fel!
Folytatjuk sorozatunkat a virtuális asszisztencia szolgáltatásról, annak előnyeiről, és hogy te hogyan tudod maximálisan kiaknázni magad számára. Az előző részekben már volt szó a pénzről, az időről, most pedig az energiáról fogunk beszélni. A pénz és az idő olyan tényezők, amelyek mérhetőek, az energia azonban nem. Ez inkább egy kellemes eredmény. Egy felszabadító érzés.
Várj! Mindjárt elmagyarázom!
Szerintem neked is ismerősek lesznek a következő gondolatok, hiszen akár napi szinten is felmerülhetnek benned:
CSAK heti három Facebook posztról van szó.
CSAK heti egy blogbejegyzésről van szó.
CSAK napi egy óra adminisztrációról van szó.
Viszont ezek a CSAK-ok is rendkívül fárasztóak és kimerítőek tudnak lenni. Hiszen ott vannak az agyad hátsó traktusában, és folyamatosan azon rágódsz, hogy foglalkozni kell vele, hogy meg kell csinálni, pedig nem is szereted ezeket a feladatokat. És mivel nem szereted, valószínűleg tologatod is magad előtt, így még kellemetlenebb helyzetbe sodrod saját magadat.
Úgy képzeld el ezt a helyzetet, mint amikor fogsz egy pohár vizet és tartod. Nem csinálsz vele semmit, csak tartod a nyújtott kezedben. Garantálom, hogy öt perc múlva olyan nehéznek fogod érezni, és annyira elfáradnak az izmaid, hogy remegni fog a karod. Fél óra múlva pedig úgy érzed, hogy mindjárt le is szakad.
Pedig CSAK egy pohár víz.
CSAK heti három Facebook poszt.
CSAK heti egy blogbejegyzés.
CSAK napi egy óra adminisztráció.
Nem csodálom, hogy amikor cipeled, viszed magaddal ezeket a terheket, minden egyes áldott nap és éjszaka – hiszen ezek még éjszaka is veled vannak –, akkor esténként úgy zuhansz az ágyba, mint egy zsák krumpli. Mert annyira FÁRASZTÓ. Annyira KIMERÍTŐ.
Úgy képzeld el, mintha a számítógépeden lenne egy program, ami folyamatosan fut a háttérben, így belassítja és leterheli a gépedet. Ez történik az agyaddal is. Nem tudsz elég energiát, elég figyelmet fordítani azokra a tevékenységekre, amelyek örömmel töltenek el, amelyeket boldogan csinálsz.
Pedig ezért hoztad létre a vállalkozásodat! Te az ügyfelekkel akarsz foglalkozni, te a vevőiddel akarsz találkozni, te a vendégeidet akarod fogadni a szalonodban, te a marketingeddel szeretnél foglalkozni, az online tanfolyamaidat szeretnéd elkészíteni…. De ugye ahhoz, hogy a vállalkozás működjön, megállja a helyét és fejlődjön, foglalkozni kell más tevékenységekkel is. Olyan tevékenységekkel, amelyeket nem szívesen csinálsz.
Beszéltük már erről, emlékszel? Hogy ez milyen frusztráló állapot.
És arról is, hogy SZÜKSÉGTELEN benne ragadnod!
Ilyenkor érdemes kiszervezni, delegálni ezeket a feladatokat, például egy virtuális asszisztensnek. És máris rengeteg időd szabadul fel. Rengeteg ENERGIÁD szabadul fel! Azt a megkönnyebbülést, azt a fellélegzést, amit ilyenkor megélsz, nem lehet mérni!! Többé nem fogsz olyan gondolatokon rágódni, hogy: már megint elfelejtettem a Facebook posztot, már megint kimaradt egy hét, már megint nem írtam blogbejegyzést.
Tudod, mi fogja átvenni ezek helyét? A következő: milyen jó, hogy már nem nekem kell ezzel foglalkoznom! És megy minden a maga útján. És megtörténik. És elkészül. És ez elképesztően szuper!
Összefoglalva: Lehet, hogy CSAK néhány Facebook posztról vagy heti egy blogbejegyzésről van szó, mégis érdemes delegálnod a feladatokat. Hiszen ezek a terhek ott vannak az agyad hátsó zugában, és lassítanak, terhelnek téged, mint egy háttérben futó program a számítógépen. Ideje, hogy megszabadulj tőlük!
Ha további információkra van szükséged, vagy kérdéseid vannak, akkor írj nyugodtan a hello@uzletiasszisztens.hu email címre.
Hasznosnak találtad a cikket? Oszt meg azzal, akinek úgy gondolod, a legnagyobb szüksége van most ezekre a sorokra! 🙂